Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Az Artemis Webshop üzletpolitikájának alapja, hogy kizárólag kiváló, magas minőségű termékeket forgalmaz, megbízható gyártóktól. Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma, de ilyen esetben cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről most tájékozódhat:

Csere garancia/ Pénz-visszafizetési: 
Ha nem jó a méret vagy esetleg nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit a Webáruházunkból rendelt, akkor küldje vissza a terméket üzletünkbe 14 napon belül, és akár kicserélheti vagy visszakérheti a vásárlásra fizetett összeget. 

A terméket felpróbálhatja, de kérjük, ugyanabban az állapotban (hiánytalan, hibátlan és használatlan állapotban) küldje vissza, ahogyan kézhez kapta, minden tartozékával, címkéjével együtt. Kérjük, hogy lehetőség szerint eredeti csomagolásában (márka logójával ellátott doboz/zacskó) küldd vissza a terméket. A felületen található Elállási nyilatkozatot mindenképp töltse ki, és helyezze a csomagba, hogy a vételár visszatérítéséhez szükséges adatokat megkapjuk. A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetősége.

Javasoljuk, hogy a ruházati termékeket mindig úgy próbálja fel, hogy minden címkét rajta hagy. Csak a hiánytalanul visszaküldött termékeket áll módunkban elfogadni, ebbe pedig az összes címke és kiegészítő is beletartozik.

Az Artemis Webshop az általa forgalmazott valamennyi termékre 2 év szavatosságot vállal.

A garanciális igény kizárólag a termékhez kapcsolódó számla felmutatásával érvényesíthető. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg. Itt fontos megjegyezni, hogy a hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk székhelyének címére: 9700 Szombathely, Hefele Menyhért u. 1/B.mely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza.

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás:
Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, ha az átvett termékkel bármi probléma van, például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül joga van elállni a vásárlástól, és - saját költségére - visszaküldheti azt nekünk.  A vásárló a honlapon keresztül megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § és 5. § - ában foglalt rendelkezése szerint.

Vásárlástól való elállási szándékát minden esetben, e-mailben kell jeleznie: info@artemiswebshop.hu

A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen ruhát a sértetlen dobozában (a dobozt papírba csomagolva) eredeti számlával, - futárszolgálattal vagy postai úton kell eljuttatni a terméket a következő címre: Tóth Gyöngyi/Artemis Divat, 9700 Szombathely, Hefele Menyhért u. 1/B.

A csomagot ajánlottan kell feladnia, az utánvételes csomagokat nem vesszük át!

Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a vásárló által kifizetett összeget (a vásárló által megjelölt bankszámlára). Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli.

 

Keresés